Liikuntasetelit saatavissa osaston sihteeriltä

8.4.2015

Osasto 008 päätti kevätkokouksessaan hankkia liikunta/kulttuurisetelit jäsenten virkistykseksi ja työssäjaksamisen edistämiseksi.

1 liikunta/kultturiseteli on 5 euron arvoinen. Osaston jäsen voi käyttää vuoden aikana seteleitä maksimissaan 50 euron arvosta.

Liikunta/kulttuuriseteleitä voi tiedustella osaston sihteeriltä Timo Oikariselta p.0445950007.Seteleitä voi tilata lähettämällä tekstiviestillä nimen,osoitteen ja syntymäajan.

HUOM! Jäsenet voivat vaihtoehtoisesti käyttää Hyrynsalmella hieroja Lasse Heikkisen hierontapalveluja. Osasto 008 maksaa osan hieronnan hinnasta eli osaston jäsen saa vuoden aikana avustusta joko 2 kokohieronnasta (2x25e) tai vaihtoehtoisesti 5 puolihieronnasta (5x10e). Mutta jos käyttää pelkästään hierontapalveluita 50 euron edestä vuodessa, ei voi saada enää liikunta/kulttuuriseteleitä lisäksi.

Jäsenet voivat halutessaan ilmoittaa sellaisia harrastuspaikkoja, joissa haluavat käydä, mutta joihin liikuntasetelit eivät käy. Hallitus pohtii yksittäisten sopimusten tekoa sellaisten palveluyrittäjien kanssa.